![افتخارآفرینی دانشجویان انجمن های علمی دانشکده شهید شمسی پور در هفتمین" جشنواره حرکت " دانشگاه ملی مهارت](./cache/6/attach/202412/687364_1906258486_320_246.webp)
افتخارآفرینی دانشجویان انجمن های علمی دانشکده شهید شمسی پور در هفتمین" جشنواره حرکت " دانشگاه ملی مهارت
افتخار آفرینی دانشجویان انجمن های علمی ( حسابداری و مدیریت ،کامپیوتر ،الکترونیک و برق) دانشکده شهید شمسی پور در هفتمین جشنواره درون دانشگاهی "حرکت " دانشگاه ملی مهارت به میزبانی دانشگاه ملی مهارت واحد استانی گلستان ، آموزشکده دختران گرگان- مائده
به گزارش روابط عمومی ، انجمن های علمی دانشکده شهید شمسی پور با تلاش و پشتکار اعضای فعال خود، توانستند موفق به کسب سه رتبه سوم در بخش های رویدادهای علمی توسط انجمن برق و رباتیک و انجمن کامپییوتر و بخش آموزشی توسط انجمن حسابداری هفتمین جشنواره درون دانشگاهی "حرکت" در بین دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه ملی مهارت شوند. شایان ذکر است در این جشنواره تعداد 567 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیدکه تعداد ۴۰۰ اثر آن در بخش رقابت ملی و ۱۶۷ اثر آن در بخش ویژه دانشگاه ملی مهارت شرکت نمودند .
جشنواره ملی حرکت، ویژه دانشجویان انجمن های علمی دانشگاه های سراسر کشور است که به عنوان یکی از رویدادهای بادوام و پرقدرت وزارت علوم به صورت سالانه، با هدف ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی انجمنهای علمی در سراسر کشور برگزار می گردد، این جشنواره فضایی است برای بالندگی ، رقابت و زمینه ساز توانمندی های علمی و فرهنگی دانشجویان و جایگاهی برای تجلیل از اساتیدی که دانشجویان را به فعالیت های جمعی علمی و فرهنگی تر غیب می کنند. امید است برگزاری این گونه جشنوارهها به فرهنگ سازی مخصوصاً در حوزه مهارت آموزی که یکی از مهمترین دغدغههای فعلی جامعه در بحث اشتغال است کمک نماید.
حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده، ضمن عرض تبریک این موفقیت به اساتید و دانشجویان، از زحمات ارزشمند سرکار خانم بلاش به عنوان شایسته تقدیر انجمن های علمی و دانشجویان افتخار آفرین عضو انجمنهای علمی شرکت کننده در این جشنواره که موفق به کسب سه رتبه سوم شدند تقدیر و تشکر به عمل می آورد و ازخداوند متعال آرزوی پویایی اندیشه ، سلامتی و پیشرفت های علمی در تمام مراحل زندگی را برای این عزیزان خواستار است . امید داریم شاهد موفیقت های روز افزون و درخشیدن هرچه بیشتر دانشجویانمان در عرصه های علمی ، فرهنگی و پژوهشی باشیم