راهنمای ثبت تیکت در سامانه بوستان
تیکت
راهنمای ثبت تیکت در سامانه بوستان
۱ — وارد صفحه نخست بوستان با نام کاربری و رمزعبور شوید.
۲ — سمت راست صفحه روی گزینه «تیکت و پشتیبانی برخط» کلیک کنید.
۳ — در صفحه جدید روی علامت + کلیک کنید.
۴ — در صفحه جدید در باکس »عنوان تیکت» مورد درخواستی خود را به اختصار وارد کنید.
مانند: گواهی اشتغال به تحصیل، معافیت تحصیلی، کاراموزی،وام یا ...
۵ — در باکس «نوع تیکت» منوی کشویی را باز کنید و بسته به درخواست خود یکی از موارد را انتخاب کنید.
۶ — باکس «اولویت تیکت» را تکمیل کنید.
۷ — در کادر بزرگ زیر شرح درخواست خود را کامل و رسا بنویسید.
(در ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل نوشتن نام محل ارائه گواهی الزامی است)
۸ — پس از انجام همهی موارد ذکر شده، در بالای صفحه روی شکل (فلاپی) ذخیره کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود.
۹ — پس از ثبت، شناسه تیکت برای شما قابل مشاهده است که از طریق آن میتوانید پیگیر تیکت خود باشید.
— توجه کنید پس از ثبت تیکت نیازی به مراجعه حضوری و تماس تلفنی نیست.
— کارشناسان آموزش در اولین فرصت و به ترتیب نوبت پاسخگوی تیکتها خواهند بود.
— بدیهی است پاسخ کامل کارشناسان بستگی به اطلاعات درست و درخواست کاملی است که از سوی شما ثبت میشود.