در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 19 دی 1403

معاونت اداری ، مالی و مدیریت منابع :

.

   نام ونام خانوادگی : مسلم گنجی

    سمت : معاونت اداری و مالی

    مدرک تحصیلی: فوق لیسانس

    داخلی: 125


شرح وظایف معاونت اداری ، مالی و مدیریت منابع :

 

  • اجرای کلیه مصوبات ، مقررات اداری ، مالی استخدامی و تشکیلاتی ابلاغ از حوزه دانشگاه و رئیس واحد استان و پیگیری ونظارت بر حسن اجرای آنها در دانشکده

 

  • اجرای آیین نامه و دستور العمل ها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت

 

  • ارائه گزارش های توجیهی لازم  به مقام مافوق در خصوص وظایف مربوط به واحد های تحت نظر

 

  • نظارت بر واحدهای زیر مجموعه به منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آنها

 

  • همکاری با سایر معاونت ها جهت حسن اجرای برنامه ها

 

  • تهیه و تنظیم بانک اطلاعات پرسنلی دانشکده واحد استان و آموزشکده های تابعه به منظور برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تلاش برای ارتقاء سرمایه انسانی از طریق آموزش های لازم

 

  • اتخاذ تدابیر لازم به منظور بهبود وضعیت رفاهی کارکنان

 

  • انجام امور مربوط به حقوق و مزایای کارکنان

 

  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات اعم از جاری و عمرانی دانشکده و ارائه گزارش لازم به مراجع ذی ربط

 

  • ارائه گزارش  دوره ای از هزینه کرد اعتبارات ابلاغی به رئیس دانشکده

 

  • اجرای مقررات و نظارت در خصوص نیازهای تدارکاتی و پشتیبانی

 

  • بررسی و اعلام نیازهای فضاهای کالبدی مورد نیاز

 

  • نگهداری و تعمیر ساختمان ها و وسائط نقلیه دانشکده

 

  • بررسی شرایط احراز مشاغل پرسنل از لحاظ نوع فعالیت و پست محوله با هماهنگی و نظارت حوزه دانشگاه

 

  • انطباق و اجرای کلیه آیین نامه ها  بخشنامه های استخدامی

 

  • نظارت مستمر بر حفظ و نگهداری کلیه اموال دانشکده شامل منقول و غیر منقول

 

  • انجام هماهنگی های لازم مداوم با معاونت ذی ربط دانشگاه برای ارائه بودجه پیشنهادی

 

  • نظارت بر تهیه نامه ها  ، دستور العمل ها و ... ارجاعی از سوی مقام مافوق

 

  • شرکت در کمیسیون ها ، سمینار ها و جلسات مختلف حسب دستور و تهیه گزارش های مورد نیاز

 

  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق