اهم شرح وظایف کارشناسان اداره خدمات آموزشی دانشکده
- کنترل و بررسی مدارک، سوابق تحصیلی و ثبتنامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری بر اساس لیست سازمان سنجش.
- ثبتنام حضوری و بررسی مدارک ثبتنامی و تحصیلی پذیرفته شدگان.
- بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان، شامل انتخاب واحد، حذف و اضافه، مرخصی تحصیلی، حذف ترم تغییر رشته، سقف سنوات تحصیلی، مشروطی، اخراجی و انصراف از تحصیل، بررسی و کارشناسی پرونده تحصیلی دانشجویانی که با مشکلات آموزشی مواجه شده اند و گزارش در فرمهای مربوطه جهت طرح در شورای آموزشی، کمیسیون بررسی موارد خاص و...
- ابلاغ اخطارهای آموزشی به دانشجویان از قبیل ابلاغ مشروطی، اتمام سقف سنوات تحصیلی، محروم از تحصیل، عدم مراجعه، تسویهحساب و...
- ابلاغ مصوبات شورای آموزشی، کمیسیون بررسی موارد خاص و کمیته نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی.
- کنترل وضعیت نظاموظیفه دانشجویان مشمول و پیگیری جهت وصول معافیت تحصیلی و مجوزهای مربوطه.
- بررسی و کارشناسی مدارک تحصیلی و درخواست دانشجویان متقاضی نقلوانتقال به این دانشکده و ابلاغ مصوبات شورای نقلوانتقال طبق فرایند تعریف شده.
- بررسی و کارشناسی درخواست دانشجویان متقاضی انتقال، میهمان و تغییر رشته از این دانشکده به سایر دانشگاه ها.
- بررسی و کنترل بر وضعیت پرونده تحصیلی دانشجویان انتقالی و پیگیری جهت وصول مدارک تحصیلی.
- انجام فرایند تکمیل پرونده و اعلام فراغت از تحصیل دانشجویان طبق فرایند مربوطه به واحد دانش آموختگان.
- بررسی، کنترل و تغییر سوابق آموزشی دانشجویان در سامانه آموزشی.
- پاسخگوئی حضوری و تلفنی به اربابرجوع در راستای تکریم.
- پیگیری و بررسی تکمیل مدارک و سوابق تحصیلی و ثبتنامی پذیرفتهشدگان آزمون سراسری بر اساس لیست سازمان سنجش.
- صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان.
- انجام امور مربوط به تطبیق واحد دانشجویان با نظارت کارشناس مربوطه.
- بررسی مدارک وصول شده دانشجویان انتقالی و انجام مکاتبه در خصوص رفع نواقص.
- تکمیل پرونده دانشجویان و پیگیری جهت رفع نواقص.
- ارسال مدارک تحصیلی دانشجویان انتقالی به دانشگاه مقصد با نظارت کارشناس مربوطه.
- ارسال کارنامه دانشجویان میهمان به دانشگاه مبدأ.
- دریافت مدارک فراغت از تحصیل دانشجویان.
- پیگیری نامه های ارجاع شده و انجام مکاتبات لازم با هماهنگی کارشناس مربوطه.
- انجام کلیه امور محوله از سوی معاون و مدیر محترم آموزش