در حال بارگذاری ...
شنبه 8 دی 1403

به مناسبت هفته کارآفرینی وبینار بازاریابی دیجیتالی در دانشکده شهید شمسی پور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، به همت معاونت آموزش و پژوهش، به مناسبت هفته کارآفرینی وبینار بازاریابی دیجیتالی روز چهارشنبه 99/09/05 با حضور جمعی از دانشجویان و علاقه مندان حوزه کسب و کار بصورت مجازی در دانشکده شهید شمسی پور برگزار شد.

مدرس و سخنرانی این وبینار مهندس رشیدیان بود که بخوبی به ارائه مباحثی در حیطه آشنایی با  بازاریابی کلاسیک، آشنایی با بازاریابی دیجیتال، معرفی ابزارهای بازاریابی دیجیتال، معرفی استراتژی بازاریابی دیجیتال و اهمیت بازاریابی محتوا (Content Marketing)پرداخت.

ایشان در ادامه صحبت های خود افزود: صاحبان کسب و کار می توانند همواره با توسعه دانش دیجیتالی خود، حضور موثرتری در فضای مجازی داشته و با دانش کافی موثرترین ابزارها را برای معرفی کسب و کار خود با هدف جذب مخاطب به کار گیرند. وی تصریح کرد: در جایی که چند کالا برای بازاریابی وجود دارد، مهمترین کار این است که بیشترین تمرکز بر روی کالا یا خدمتی باشد که بیش از دیگر کالاها مورد نیاز مردم است و مردم نقش مهمی در بازاریابی دارند. وی همچنین در ادامه صحبتهای خود توضیح داد: بازاریابی دیجیتالی درک درستی از بازاریابی کلاسیک است. 

مهندس رشیدیان همچنین افزود: در حیطه بازاریابی، گرانفروشی و ارزان فروشی هر دو کار غلطی است. وی در ادامه به بیان این مطلب پرداخت که: باید دید یک محصول، بیشترین مخاطب خود را در چه مکانهایی دارد و همانجا بیشترین تبلیغات انجام شود.