در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 12 دی 1403

جلسه تایید صلاحیت کاندیداتورهای دبیری و شورای انجمن های علمی دانشکده با حضور معاون اداری و مالی

با توجه به اتمام زمان ثبت نام اعضاء جدید انجمن های علمی و اعلام دانشجویان متقاضی دبیری و شوراها و کمیته های تخصصی انجمن های علمی که در سه روز متوالی شنبه 24 ، یکشنبه 25 ، دوشنبه 26 فروردین برگزار گردید ؛ جلسه شمارش آراء  و شورای انتخاب و تائید صلاحیت در بعد ازظهرآخرین روز ثبت نام یعنی دوشنبه 26 فروردین در محل دفتر انجمن های علمی تشکیل گردید .

 در این جلسه که با حضور معاون مالی و اداری دانشکده جناب آقای مهندس غلامی ، مسئول انجمن های علمی کاکاوند  و دو نفر از نمایندگان     چهار انجمن ( 8 نفر ) همراه بود صندوق های ثبت نام  مفتوح  و پس از شمارش آراء و دسته بندی آرای منتخب شورای تائید صلاحیت با در نظر گرفتن شرایط تخصصی و عمومی و توانمندی های متقاضیان برگزارید گردید .

لذا پس از تائید صلاحیت افراد با توجه به آراء متوسط ماخوذه شناوردر هر انجمن ،  تصمیم بر این شد برای اعلام نهایی کاندایاتوری دبیری سه الی چهار نفر و برای شورا های کمیته های تخصصی هر انجمن9 الی 11 نفر تائید نهایی و اعلام گردد ، که در نهایت یک نفر دبیر و یک نفر نائب دبیر انجمن و پنج نفر برای شوراها و کمیته های تخصصی هر انجمن پس از رای گیری نهایی انتخاب و اعلام می گردند .

در این جلسه مصوب گردید با توجه به اعلان تقویم انتخابات منتخبین روز سه شنبه 27 فروردین به مدت 24 ساعت برای اعلام برنامه های خود  تبلیغات انتخاباتی داشته باشند .  روز چهارشنبه ساعت 10صبح  الی 3 بعد از ظهر رای گیری دبیران و شوراهای تخصصی هر انجمن با حضور نمایندگان منتخب انجمن ها در طبقه همکف ساختمان آموزش برگزار خواهد گردید.

 

اعضاء حاضر در جلسه :

معاون مالی و اداری جناب آقای مهندس غلامی

 مسئول انجمن های علمی خانم کاکاوند

نمایندگان انجمن الکترونیک : آقایان ؛ علی عباسی ، ابوالقاسم محمدیان

نمایندگان انجمن کامپیوتر :  آقایان ؛ حبیب فتحی زاده ، مهدی غلامی ، حسن فلاحی ، محمد موحدیان

نماینده انجمن حسابداری آقای محمد جمالی

نماینده  انجمن ICT  : آقای  مهدی فیروزدر