جلسه تایید صلاحیت کاندیداتورهای دبیری و شورای انجمن های علمی دانشکده با حضور معاون اداری و مالی
با توجه به اتمام زمان ثبت نام اعضاء جدید انجمن های علمی و اعلام دانشجویان متقاضی دبیری و شوراها و کمیته های تخصصی انجمن های علمی که در سه روز متوالی شنبه 24 ، یکشنبه 25 ، دوشنبه 26 فروردین برگزار گردید ؛ جلسه شمارش آراء و شورای انتخاب و تائید صلاحیت در بعد ازظهرآخرین روز ثبت نام یعنی دوشنبه 26 فروردین در محل دفتر انجمن های علمی تشکیل گردید .
در این جلسه که با حضور معاون مالی و اداری دانشکده جناب آقای مهندس غلامی ، مسئول انجمن های علمی کاکاوند و دو نفر از نمایندگان چهار انجمن ( 8 نفر ) همراه بود صندوق های ثبت نام مفتوح و پس از شمارش آراء و دسته بندی آرای منتخب شورای تائید صلاحیت با در نظر گرفتن شرایط تخصصی و عمومی و توانمندی های متقاضیان برگزارید گردید .
لذا پس از تائید صلاحیت افراد با توجه به آراء متوسط ماخوذه شناوردر هر انجمن ، تصمیم بر این شد برای اعلام نهایی کاندایاتوری دبیری سه الی چهار نفر و برای شورا های کمیته های تخصصی هر انجمن9 الی 11 نفر تائید نهایی و اعلام گردد ، که در نهایت یک نفر دبیر و یک نفر نائب دبیر انجمن و پنج نفر برای شوراها و کمیته های تخصصی هر انجمن پس از رای گیری نهایی انتخاب و اعلام می گردند .
در این جلسه مصوب گردید با توجه به اعلان تقویم انتخابات منتخبین روز سه شنبه 27 فروردین به مدت 24 ساعت برای اعلام برنامه های خود تبلیغات انتخاباتی داشته باشند . روز چهارشنبه ساعت 10صبح الی 3 بعد از ظهر رای گیری دبیران و شوراهای تخصصی هر انجمن با حضور نمایندگان منتخب انجمن ها در طبقه همکف ساختمان آموزش برگزار خواهد گردید.
اعضاء حاضر در جلسه :
معاون مالی و اداری جناب آقای مهندس غلامی
مسئول انجمن های علمی خانم کاکاوند
نمایندگان انجمن الکترونیک : آقایان ؛ علی عباسی ، ابوالقاسم محمدیان
نمایندگان انجمن کامپیوتر : آقایان ؛ حبیب فتحی زاده ، مهدی غلامی ، حسن فلاحی ، محمد موحدیان
نماینده انجمن حسابداری آقای محمد جمالی
نماینده انجمن ICT : آقای مهدی فیروزدر